Погрижете се за чистотата и комфорта на вашия имот с услугата професионално почистване след ремонт от EasyCleaning.
Почистването след ремонт е предизвикателна задача. Независимо дали сте направили цялостен ремонт или малка частична промяна, след ремонт къщата винаги е замърсена. Прах, отломки, петна от боя, лепило и хоросан – да, това не беше това, което очаквахте, когато очаквахте с нетърпение края му. Строителството обаче е мръсна работа. Колкото и да сте били внимателни по време на ремонта, дали сте покрили пода и мебелите, винаги остават малки капчици боя, дебел слой прах, капки хоросан или цимент.
Затова почистването след ремонт е необходима последна стъпка по пътя към мечтания интериор. По-добре е да поверите тази неприятна работа на тези, които знаят как да се справят с нея възможно най-бързо и ефективно.
Свържете се с нас чрез бутона водещ към контактната форма в долната част на страницата и ще получите безплатна консултация и оферта за почистване след ремонт. Може да се окаже истинско предизвикателство, което ще ви коства много време и нерви, но не се притеснявайте, обадете ни се днес!
Това, което ще направим след няколко часа, ще ви отнеме цяла седмица.
Отдайте се на заслужена почивка, докато нашият екип работи за Вас.
Услугата „Почистване след ремонт” е предназначена за жилища и къщи, след освежителни строителни работи, за да бъдат приведени в състояние за нанасяне. Обикновено основната работа е свързана с дълбоко почистване от прах, отстраняване на груби остатъци от замазки и мазилки, бои, лепила. По този начин е възможно да се продължи с по-фините дейности.
В следващия си етап тази услуга е подобна на основното почистване, включващо почистване на витрини и прозорци, подови настилки, бани и санитария, полиране на повърхности, мебели, меки настилки, осветителни тела и други по договаряне.
Почистването след ремонт може да се извърши на етапи, в зависимост от това докъде е стигнал ремонтът и какъв е неговият план. Целта е да се предотврати натрупването на големи количества прах и строителни отпадъци. При почистване използваме специализирани препарати, които са предназначени за различни видове повърхности и щадят мебелите от износване.
Необходимо е посещение на място за по-точна оценка на степента на замърсяване, вида на ремонта и извършваните дейности, както и повърхностите, които ще бъдат включени.

Често задавани въпроси
От какъв тип услуга имам нужда?
…
Колко време ще продължи почистването?
Всеки наш екип се състои от 2-4 хигиениста, които са добре обучени и успяват да съкратят времето за почистване на половина. За пример ще дадем жилище от 80кв.м, което се нуждае от основно почистване – което стандартно би отнело на обикновенна фирма между 6-8 часа, НО не и на нас. При нас времето за почистване ще бъде в рамките на 3-5 часа, в зависимост от степента на замърсяване.
Необходим ли е оглед и защо?
Огледът е необходим, за да се види какво е състоянието на обекта след извършеният ремонт, за да се има предвид какво би било необходимо като техника или препарат за почистване след ремонт. Фирма “Изи Клининг” се стреми да облекчи максимално своите клиенти и затова сме създали калкулатор, който да изчисли колко би струвало приблизително почистването на вашето жилище.
Кога и на кого да заплатя?
Фирма “Изи Клийнинг” приема следните методи на плащане:
- в брой;
- по банков път;
- с ПОС терминал.
В случай, че изберете плащане по банков път или с ПОС терминал е необходимо да се издаде фактура с начислено ДДС. Плащането се приема от наш супервайзър след извършен оглед и попълнен протокол за извършената услуга от негова страна.
Как да се свържете с нас
Можете да се свържете с нас по всяко време на (+359) 876 111 361 за поръчки или пък повече информация за нашите почистващи услуги. Също така сме на разположение и на нашият имейл.
Нашият екип ще се радва да ви помогне и консултира. Оставяме на вас да се уверите, че няма да намерите по-добро качество и по-достъпни цени що се отнася за фирма за почистване след ремонт.
Очакваме да се свържете с нас.