Основно почистване на дома/офиса?
Основно почистване значи цялостно почистване, което елиминира видимите замърсявания, бактерии и микроби. Методът набляга на често докосвани повърхности и достъпни зони, но трябва да включва и почистване на по-рядко използвани зони като рафтове, скринове и библиотеки.
Чистотата е важен фактор за ежедневния уют и удобство в дома ви. А какъв по-добър начин да осигурите желаното ниво на хигиена в дома ви с ежегодно основно почистване на вашата къща или апартамент?
Услугите за основно почистване на дома обикновено са процес в две стъпки. Първо, тези, които почистват, трябва физически да почистят повърхностите. След това ще използват химикали за дезинфекция, за да унищожат микроорганизмите.
Тези видове услуги за основно почистване на дома се извършват, за да се освободи място от микроби и вируси, които са причините за настинка или грип.
На нашият телефон (+359) 876 111 361 – Вие ще получите безплатна ценова оферта за основно почистване на вашия дом или офис на територията на София!
Разлика между редовно почистване и основно почистване
Вниманието към детайла е основната разлика между рутинното и основното почистване. Докато честото почистване е от съществено значение за хигиената, основното почистване надхвърля седмичното почистване.
Основното почистване включва цялостно изтъркване на всички повърхности, дори и на труднодостъпните места. Всичко в дома ви, до което може да достигне една табуретка, ще бъде избърсано на ръка. Освен задълбочения подход, той насърчава общата хигиена и пригодността за живот.
Разликата в цените между основно и интензивно почистване също е осезаема. Основното почистване винаги е по-скъпо и отнема повече време.
Ежегодното основно почистване на вашия дом с “EasyCleaning” ви гарантира безкомпромисното справяне с натрупаната през изминалата годината прах и мръсотия.
Почистването на кухнята може да изглежда безкрайно, особено когато всички прекарваме повече време у дома, отколкото когато и да било преди. В нашата услуга за основно почистване на дома ние обръщаме специално внимание за цялостното почистване на кухнята в дома ви:
Тъй като разчитате на банята си, за да поддържа тялото ви чисто, справедливо е да се каже, че това трябва да е най-чистата стая във вашия дом. Ние от “EasyCleaning” в нашата услуга за основно почистване на дома ще се погрижим за безупречното почистване на банята. Ние ще:

Често задавани въпроси
Огледът е необходим в случайте, когато даденият обект има специфични замърсявания и/или специални изискавания за почистване. Фирма “Изи Клининг” се стреми да облекчи максимално
своите клиенти и затова сме създали калкулатор, който да изчисли колко би струвало приблизително почистването на вашето жилище. Ако желаете да се почисти друг тип обект (сграда, заведение, офис и др.) е препоръчително да се направи оглед, за да бъде дадена
конкретна оферта.
Всеки наш екип се състои от 2-4 хигиениста, които са добре обучени и успяват да съкратят времето за почистване на половина. За пример ще дадем жилище от 80кв.м, което се нуждае от основно почистване – което стандартно би отнело на обикновенна фирма между 6-8 часа, НО не и на нас. При нас времето за почистване ще бъде в рамките на 3-5 часа, в зависимост от степента на замърсяване.
Основото почистване представлява цялостно почистване на вашето жилище, което включва:
- почистването на всички хоризонтални и вертикални повърхности;
- прозорци и дограми;
- под и над мебелите;
- подови настилки;
- контакти;
- ключове;
- основно почистване на санитарните помещения;
- основно почистване на кухненските уреди.
Също така може да бъде включено и машинното изпиране на мека мебел, матраци, килими или мокети.
Цената на всяко почистване е индивидуална и зависи от големината, замърсяването и необходимите услуги за привеждането му в перфектен вид. Въпреки това ние от фирма “Изи Клийнинг” създадохме първият по рода си калкулатор, с който всеки наш клиент може бързо и лесно да калкулира приблизителната цена за своето почистване.
Фирма “Изи Клийнинг” приема следните методи на плащане:
- в брой;
- по банков път;
- с ПОС терминал.
В случай, че изберете плащане по банков път или с ПОС терминал е необходимо да се издаде фактура с начислено ДДС. Плащането се приема от наш супервайзър след извършен оглед и попълнен протокол за извършената услуга от негова страна.
Всеки наш клиент има право да присъства или да не присъства при извършване на почистването. Ние се стремим да ви спестим време, което да уползвотворите за по приятни занимания и единствено имаме нужда от човек, който да осигури достъп до обекта – преди започване на работа и за приемане на вече почистеният обект.
Как да се свържете с нас
Можете да се свържете с нас по всяко време на (+359) 876 111 361 за поръчки или пък повече информация за нашите почистващи услуги. Също така сме на разположение и на нашият имейл.
Нашият екип ще се радва да ви помогне и консултира относно вашите изисквания и желания за основното почистване на дома или офиса ви. Оставяме на вас да се уверите, че няма да намерите по-добро качество и по-достъпни цени за основно почистване.
Очакваме да се свържете с нас.